Наша ЦІЛЬ – забезпечення повного задоволення клієнтів, шляхом високоякісної технічної підтримки на всіх етапах використання продукції Prana.

МЕТА:

  • забезпечення надійного функціонування системи після придбання;
  • виправлення негативного досвіду клієнта та проведення додаткових консультацій з використання системи;
  • надання якісного та швидкого сервісного обслуговування;
  • забезпечення експертного рівня партнерської мережі компанії, а також їх супровід та технічну підтримку;

Компанія PRANA забезпечує комплексну технічну підтримку, як для власників рекуператорів так і для всієї партнерської мережі.

Придбавши рекуператор Prana, ви вже зробили крок у майбутнє, де забезпечення здорового та комфортного середовища у вашому будинку стає реальністю. Важливим аспектом, який варто врахувати після придбання такого обладнання, є технічна підтримка. Тут ми описуємо той спектр послуг, що ми надаємо власникам рекуператорів для забезпечення безперебійної роботи нашого продукту та максимального комфорту.

Технічна підтримка для клієнта включає в себе:

1. на етапі покупки:

  • підбір відповідної моделі рекуператора, враховуючи необхідний об’єм повітрообміну та характерні особливості приміщення;
  • консультація по запуску та повному функціоналу пристрою;
  • консультація по роботі мобільного додатку.

2. на етапі коли клієнт вже отримав досвід користування пристроєм: 

  • консультація щодо керування пристроєм: підбір режимів роботи, відповідно до потреб користувача та комплектації пристрою;
  • підключенні пристроїв до мережі інтернет та проведення віддаленого налаштування роботи пристрою;
  • інформування користувачів, щодо діагностики пристрою, нагадування про проведення планової (регламентованої мінімум 1 раз на рік) чистки, а також проведення чистки чи заміни фільтрів на нові;
  • проведення дистанційної діагностики пристрою;
  • супровід користувача при відправці пристрою в сервісний центр, для проведення гарантійного чи пост-гарантійного обслуговування.

Технічна підтримка для партнера/дилера включає в себе:

  • надання повної інформаційної бази про продукт: вебінари та оффлайн семінари, навчальні заходи;
  • постійні навчання (про продукт, його оновлення та інші особливості ) для команди партнера для забезпечення високого експертного рівня працівників компанії;
  • інформування про нові функції пристрою та оновлення, покращення програмного забезпечення, зміни в мобільному застосунку і т.д.

Також, нагадуємо нашим клієнтам, що усю необхідну інформацію з експлуатації рекуператора ви можете знайти на нашому сайті, у розділі «Технічна документація».

Ми прагнемо забезпечити вас високим рівнем обслуговування, щоб ваш рекуператор працював ефективно та безперебійно.

Наша мета – зробити ваше життя більш здоровим, комфортним та екологічно чистим за допомогою передових технологій вентиляції.

Доступні канали спілкування для вашої зручності:

Телефонна Підтримка

Ви можете звертатися за телефоном для отримання консультацій з будь-яких питань, що стосуються роботи рекуператора.

+38 (067) 204 81 94; – для проведення консультацій стосовно роботи пристроїв.
+38 (096) 555 30 50; – для уточнення статусу обладнання та термінів виконання ремонту.

Електронна Пошта
Можливість надсилати ваші офіційні запити чи питання.
e-mail: support@prana.org.ua