Наша ЦІЛЬ – забезпечення повного задоволення клієнтів, шляхом високоякісної технічної підтримки на всіх етапах використання продукції Prana.
МЕТА:
- забезпечення надійного функціонування системи після придбання;
- виправлення негативного досвіду клієнта та проведення додаткових консультацій з використання системи;
- надання якісного та швидкого сервісного обслуговування;
- забезпечення експертного рівня партнерської мережі компанії, а також їх супровід та технічну підтримку;
Компанія PRANA забезпечує комплексну технічну підтримку, як для власників рекуператорів так і для всієї партнерської мережі.
Придбавши рекуператор Prana, ви вже зробили крок у майбутнє, де забезпечення здорового та комфортного середовища у вашому будинку стає реальністю. Важливим аспектом, який варто врахувати після придбання такого обладнання, є технічна підтримка. Тут ми описуємо той спектр послуг, що ми надаємо власникам рекуператорів для забезпечення безперебійної роботи нашого продукту та максимального комфорту.
Технічна підтримка для клієнта включає в себе:
1. на етапі покупки:
- підбір відповідної моделі рекуператора, враховуючи необхідний об’єм повітрообміну та характерні особливості приміщення;
- консультація по запуску та повному функціоналу пристрою;
- консультація по роботі мобільного додатку.
2. на етапі коли клієнт вже отримав досвід користування пристроєм:
- консультація щодо керування пристроєм: підбір режимів роботи, відповідно до потреб користувача та комплектації пристрою;
- підключенні пристроїв до мережі інтернет та проведення віддаленого налаштування роботи пристрою;
- інформування користувачів, щодо діагностики пристрою, нагадування про проведення планової (регламентованої мінімум 1 раз на рік) чистки, а також проведення чистки чи заміни фільтрів на нові;
- проведення дистанційної діагностики пристрою;
- супровід користувача при відправці пристрою в сервісний центр, для проведення гарантійного чи пост-гарантійного обслуговування.
Технічна підтримка для партнера/дилера включає в себе:
- надання повної інформаційної бази про продукт: вебінари та оффлайн семінари, навчальні заходи;
- постійні навчання (про продукт, його оновлення та інші особливості ) для команди партнера для забезпечення високого експертного рівня працівників компанії;
- інформування про нові функції пристрою та оновлення, покращення програмного забезпечення, зміни в мобільному застосунку і т.д.
Також, нагадуємо нашим клієнтам, що усю необхідну інформацію з експлуатації рекуператора ви можете знайти на нашому сайті, у розділі «Технічна документація».
Ми прагнемо забезпечити вас високим рівнем обслуговування, щоб ваш рекуператор працював ефективно та безперебійно.
Наша мета – зробити ваше життя більш здоровим, комфортним та екологічно чистим за допомогою передових технологій вентиляції.
Доступні канали спілкування для вашої зручності:
Телефонна Підтримка
Ви можете звертатися за телефоном для отримання консультацій з будь-яких питань, що стосуються роботи рекуператора.
+38 (067) 204 81 94; – для проведення консультацій стосовно роботи пристроїв.
+38 (096) 555 30 50; – для уточнення статусу обладнання та термінів виконання ремонту.
Електронна Пошта
Можливість надсилати ваші офіційні запити чи питання.
e-mail: support@prana.org.ua