Ефективність роботи рекуператора PRANA залежить від чистоти та стану елементів: каналів теплообмінника, переднього та заднього двигунів, внутрішньої частини корпусу та фільтра (за його наявності).

Поширеною причиною некоректної роботи рекуператора є забруднення цих елементів. Забиті пилом і брудом сітки грубої очистки каналів теплообмінника або решіток приладу створюють перешкоди вільному руху повітря в рекуператорі, що суттєво знижує продуктивність системи та знижує якість повітря в приміщенні. Для запобігання цим негативним наслідкам фахівці PRANA рекомендують регулярно (1-2 рази на рік) самостійно проводити чищення або професійне сервісне обслуговування рекуператора.

Досвідчені користувачі можуть робити сухе чищення в домашніх умовах. У разі відсутності досвіду та знань ─ рекомендуємо звернутися до сервісного центру PRANA.

У якому випадку вашому рекуператору потрібне сервісне обслуговування?
  • Рекуператор PRANA знаходиться в експлуатації протягом 1 року або довше;
  • ви помітили зниження продуктивності системи (не працює один із двигунів);
  • присутні порушення цілісності рекуператора, механічні ушкодження;
  • прошивка плати управління не підтримує керування з мобільного додатка;
  • не працює міні-догрів;
  • рекуператор не вмикається або не перемикається режим роботи;
  • рекуператор більше 1 року експлуатується у специфічних умовах: салон краси, медичний заклад, виробниче приміщення, басейн, автомийка, кухня кафе чи ресторану, СТО та інше;
  • в приладах серії «ECO» датчики якості повітря не реагують на забруднення повітря, що є, або їх покази некоректні.

Сервісне обслуговування включає діагностику рекуператора, чищення, заміну частин, що вийшли з ладу (двигуни, сіточки, плата управління, електро-компоненти). Сервісне обслуговування здійснюється на виробництві PRANA кваліфікованим спеціалістом.

Для чищення та обслуговування необхідно вийняти теплообмінник із двигунами з корпусу, як показано на схемі нижче. Перед виконанням таких робіт необхідно вимкнути та знеструмити систему.

Якщо ви не впевнені у своїх навичках електротехнічного монтажу, довірте зняття теплообмінника спеціалістам PRANA – зверніться до менеджера, який здійснив продаж системи, отримайте консультацію та уточніть терміни виїзду майстра з демонтажу.

Сервісний центр Prana:

+38 (067) 204 81 94; – для проведення консультацій стосовно роботи пристроїв.

+38 (096) 555 30 50; – для уточнення статусу обладнання та термінів виконання ремонту.

e-mail: support@prana.org.ua;