Ефективність роботи рекуператора PRANA залежить від чистоти та стану елементів: каналів теплообмінника, переднього та заднього двигунів, внутрішньої частини корпусу та фільтра (за його наявності).
Поширеною причиною некоректної роботи рекуператора є забруднення цих елементів. Забиті пилом і брудом сітки грубої очистки каналів теплообмінника або решіток приладу створюють перешкоди вільному руху повітря в рекуператорі, що суттєво знижує продуктивність системи та знижує якість повітря в приміщенні. Для запобігання цим негативним наслідкам фахівці PRANA рекомендують регулярно (1-2 рази на рік) самостійно проводити чищення або професійне сервісне обслуговування рекуператора.
Досвідчені користувачі можуть робити сухе чищення в домашніх умовах. У разі відсутності досвіду та знань ─ рекомендуємо звернутися до сервісного центру PRANA.
У якому випадку вашому рекуператору потрібне сервісне обслуговування?
- Рекуператор PRANA знаходиться в експлуатації протягом 1 року або довше;
- ви помітили зниження продуктивності системи (не працює один із двигунів);
- присутні порушення цілісності рекуператора, механічні ушкодження;
- прошивка плати управління не підтримує керування з мобільного додатка;
- не працює міні-догрів;
- рекуператор не вмикається або не перемикається режим роботи;
- рекуператор більше 1 року експлуатується у специфічних умовах: салон краси, медичний заклад, виробниче приміщення, басейн, автомийка, кухня кафе чи ресторану, СТО та інше;
- в приладах серії «ECO» датчики якості повітря не реагують на забруднення повітря, що є, або їх покази некоректні.
Сервісне обслуговування включає діагностику рекуператора, чищення, заміну частин, що вийшли з ладу (двигуни, сіточки, плата управління, електро-компоненти). Сервісне обслуговування здійснюється на виробництві PRANA кваліфікованим спеціалістом.
Для чищення та обслуговування необхідно вийняти теплообмінник із двигунами з корпусу, як показано на схемі нижче. Перед виконанням таких робіт необхідно вимкнути та знеструмити систему.
Якщо ви не впевнені у своїх навичках електротехнічного монтажу, довірте зняття теплообмінника спеціалістам PRANA – зверніться до менеджера, який здійснив продаж системи, отримайте консультацію та уточніть терміни виїзду майстра з демонтажу.
Сервісний центр Prana:
+38 (067) 204 81 94; – для проведення консультацій стосовно роботи пристроїв.
+38 (096) 555 30 50; – для уточнення статусу обладнання та термінів виконання ремонту.
e-mail: support@prana.org.ua;