У цьому розділі ви дізнаєтесь деталі про Гарантію виробника на системи вентиляції з рекуперацією тепла ТМ PRANA.
Встановлений виробником гарантійний термін експлуатації виробу складає 24 (Двадцять чотири) місяці. Протягом вказаного терміну гарантується використання товару за призначенням, за умови дотримання правил транспортування, зберігання та експлуатації.
Гарантійний термін експлуатації товару, який реалізований через торговельну мережу, відраховується від дати його продажу споживачеві. Необхідна, доступна та достовірна інформація про товари, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, надається виробником (продавцем) до відома споживача в експлуатаційних документах, що додаються виробником до товару.
До експлуатаційних документів належать: текстові, графічні, конструкторські документи, які окремо або разом дають можливість ознайомитись зі споживчими властивостями товару і в яких визначаються правила його транспортування, зберігання та експлуатації. На гарантійне обслуговування приймається товар лише за наявності експлуатаційних документів та заводського упакування. Гарантійний талон в обов’язковому порядку заповнюється продавцем при передачі товару. У разі виходу товару з ладу по причині недотримання правил зберігання, транспортування та експлуатації, при відсутності гарантійного талона, заводського упакування, ушкодженнях, пов’язаних з аварійним підвищенням напруги в мережі або використанням товару не за призначенням або з наявними механічними пошкодженнями, споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.
Фільтри очищення повітря належати до категорії товарів, що не підлягають обміну (поверненню). Відповідно гарантія на них не надається.
Повернення, обмін, ремонт товару.
Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів»: Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту його придбання.
Обов’язкові умови:
- наявний товарний чек про оплату;
- правильно заповнений гарантійний талон;
- збереження оригінальної упаковки;
- збережено його товарний вигляд;
- збережені споживчі якості Товару;
- товар не використовувався.
Ви маєте право на гарантійний ремонт товару з виявленими недоліками або заміну неякісного на товар належної якості протягом усього гарантійного строку, що складає 24 місяці з моменту придбання.
Обов’язкові умови:
- наявний товарний чек про оплату;
- правильно заповнений гарантійний талон.
За наявності товару Ваша вимога про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості (експертизи) – протягом 14 (чотирнадцяти) днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару Ваша вимога про його заміну підлягає задоволенню строком 60 (шістдесяти) днів з моменту подання відповідної заяви. Гарантійний ремонт проводиться у сервісному центрі, адреса якого вказана у талоні.
Гарантійні зобов’язання припиняються, якщо:
- покупець не дотримувався правил і рекомендацій з використання Товару;
- покупцем здійснено втручання у конструкцію Товару;
- товар вийшов з ладу в результаті фізичних ушкоджень (удари, коротке замикання, попадання сторонніх предметів і т.д.).
- монтаж товару було здійснено з порушенням встановлених правил.
Контакти технічної підтримки:
+380 (67) 273 86 85 – Назар
E-mail: support@prana.org.ua