Системи вентиляції PRANA розраховані на тривалий термін експлуатації, а їх основним завданням є вентиляція приміщень, що допомагає створити комфортний мікроклімат.
Насамперед, ефективна робота приладів залежить від правильного монтажу, проте, під час роботи, через рекуператор щороку проходять тисячі кубічних метрів повітря. Таке навантаження – неабияке випробування для будь-якої механічної системи. Саме тому, для коректної роботи рекуператора, важливо забезпечити регулярну чистку та професійний сервіс обладнання.
Коли потрібна чистка?
Ефективність роботи рекуператора PRANA у більшості випадків залежить від стану забруднення решіток розподілу повітря, каналів теплообмінника, а також фільтра (за його наявності).
Крильчатки вентиляторів та внутрішня частина корпусу також забруднюються, тому ці всі елементи потребують чистки.
Зокрема, сітки каналів теплообмінника запобігають потрапляння в кімнату пилу, пуху, рослинного пилку, шерсті тварин, тому мають схильність до забруднення.
Забиті пилом та брудом, вони створюють перешкоди вільному руху повітря в рекуператорі, що суттєво знижує продуктивність системи та знижує якість повітря в приміщенні. Для попередження таких негативних наслідків, спеціалісти PRANA рекомендують регулярно (1-2 рази на рік) проводити чистку рекуператора.
Для приміщень з великою кількістю забрудників у повітрі, до прикладу, салонів краси, медичних закладів або приміщень агросектору, радимо проводити чистку 2 РАЗИ НА РІК.
Регулярна чистка гарантує якісну експлуатацію вентиляційної системи.
Інструкцію з розбирання рекуператора, ви зможете знайти в технічній документації приладу. Досвідчені користувачі можуть проводити суху чистку в домашніх умовах. Проте, якщо забруднення є суттєві, та потребують додаткових робіт, до прикладу, реставрація теплообмінника – ми радимо довіряти цей важливий процес кваліфікованим спеціалістам сервісного центру PRANA.
Сервіс та ремонт рекуператора
Рекуператор встановлений на об’єкті 2-3 роки тому?
В роботі рекуператора відчуваються зміни?
Рекуператор більше 2-х років експлуатується в специфічних умовах: салон краси, виробниче приміщення, басейн, автомийка, кухня, кафе, ресторан, СТО та інших?
Тоді, настав час перевірити стан теплообмінника, справність двигунів, плати керування та інших важливих компонентів обладнання.
Крім того, існує ряд характерних ознак, помітивши які, слід якомога швидше звернутися до спеціалістів нашого сервісного центру:
- зниження продуктивності системи;
- відсутній приплив або витяжка (не працює один з двигунів);
- порушення цілісності рекуператора, механічні пошкодження;
- некоректне керування системою через пульт або мобільний додаток;
- відсутність відображення показів датчиків(при їх наявності);
- не працюють нагрівні елементи;
- рекуператор не вмикається або не перемикаються режими роботи;
- клавіші керування не відповідають функціям системи;
- та інші.
Комплексне сервісне обслуговування вентиляційної системи складається з діагностики, чистки, заміни несправних компонентів. До прикладу: вентилятори, плата керування, датчики, електрокомпоненти тощо.
Як показує практика, регулярні чистка та сервіс значно продовжують термін експлуатації системи вентиляції. Більшість рекуператорів PRANA, встановлених 5, 8 і навіть 10 років тому, які вчасно проходили технічний огляд і сервіс, справно працюють і досі.