26 лютого 2024 року відбулася презентація нової економічної платформи «Зроблено в Україні». В рамках заходу уповноважені особи підписали заяву про поглиблення співпраці між державою та підприємцями. Представники PRANA – співзасновник компанії Роман Кузич та технічний директор Констянтин Войкін активно долучилися до обговорення нових можливостей та перспектив розвитку українського бізнесу.
Мета створення нової економічної платформи «Зроблено в Україні» покращення комунікації між бізнесом та владою в складних умовах сьогодення. Як повідомив під час презентації Президент України Володимир Зеленський, платформа стане майданчиком для постійного прямого діалогу держави та підприємців.
Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль зазначив, що у 2024 році на програми підтримки бізнесу передбачено 45 млрд грн, а відновлення та розвиток підприємництва є одним із головних пріоритетів нашої країни.
«Кожен українець має розуміти, що купівля українського товару – це внесок у нашу перемогу, наше відновлення, наше зростання, у найкраще майбутнє. Довіра та повага до українського виробника мають стати нашою спільною ідеологією на десятиліття вперед», – наголосив глава уряду.
Загалом, платформи створена для того, щоб спростити вирішення цілої низки важливих питань, таких як:
- покращення комунікації між владою та бізнесом;
- стимулювання попиту на українські товари;
- збільшення обсягів виробництва української продукції;
- підтримка сільгоспмашинобудування;
- розвиток переробної промисловості;
- вигідні кредити для виробничих підприємств;
- страхування воєнних ризиків;
- підтримка експорту з доданою вартістю тощо.
Ці важливі та потрібні ініціативи розроблялися урядом спільно з українськими виробниками.
Участь у знаковій для українського бізнесу події взяли близько 400 запрошених гостей, зокрема представники українського бізнесу, керівники ОВА, дипломати, іноземні гості.
Крім виступів відомих спікерів на них чекали обговорення найважливіших питань під час панельних дискусій. Під час яких обговорювалися можливості виходу на новий рівень комунікації підприємців з представниками влади, розвиток українських виробників через публічні закупівлі тощо.
Щиро сподіваємося, що така необхідна зараз ініціатива сприятиме розвитку українських підприємств та популяризації української продукції на світовому ринку!